دوره جامع دیجیتال مارکتینگ d
نوشته شده توسط : یوسفی

     
استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟ (دوره دیجیتال مارکتینگ سازمان مدیریت صنعتی)

توسط میسی استورم در 20 فوریه 2020 ~ 10 دقیقه برای خواندن

اگر می خواهید حضور آنلاین کسب و کار خود را افزایش دهید، باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید. یک استراتژی بازاریابی وب به شما کمک می کند تا شرکت خود را با هدایت ترافیک ارزشمندتر به صفحه خود و کسب سرنخ های بیشتر که به تبدیل تبدیل می شوند، رشد دهید.

با این حال، استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می‌توانید آن را ایجاد کنید؟

در این پست، به این خواهیم پرداخت که استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می‌توانید یک برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال موفق بسازید.

اگر برای بازاریابی آنلاین شرکت خود به کمک نیاز دارید، خدمات بازاریابی وب ما را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانیم تجارت شما را توسعه دهیم.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما با شماره 888-256-9448 تماس بگیرید تا مستقیماً با یک استراتژیست مجرب چت کنید!

آیا کنجکاو هستید که در سال 2020 چه چیزی برای بازاریابی دیجیتال در راه است؟ با کلیک بر روی دکمه زیر، وبلاگ (و ویدیو!) ما را بررسی کنید!

دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی

دیجیتال مارکتینگ در سال 2020!

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استراتژی بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از اقدامات را توصیف می کند که از کانال های بازاریابی آنلاین برای دستیابی به اهداف مختلف استفاده می کنند. کانال‌ها می‌توانند شامل رسانه‌های دارای مالکیت، پولی و کسب‌شده باشند .

یک برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد استراتژی بازاریابی آنلاین خود را با موفقیت بسازید و راه اندازی کنید.با این حال، هیچ دو استراتژی بازاریابی اینترنتی مشابه نیستند.

کسب و کار شما یک استراتژی منحصر به فرد خواهد داشت که متناسب با نیازهای شما و شامل ترکیبی از رویکردها است.

یک استراتژی بازاریابی آنلاین قوی انواع اهداف زیر را شرح می دهد:

  • کوتاه مدت
  • میان مدت
  • طولانی مدت

تعیین چندین نوع هدف به شما امکان می دهد برنامه بهتری برای کسب و کار خود ایجاد کنید. شما می توانید اهداف کوتاه مدت و میان مدتی داشته باشید که به عنوان مثال شما را به سمت دستیابی به اهداف بلندمدت سوق دهد.

کمپین های بازاریابی دیجیتال و استراتژی های بازاریابی دیجیتال چگونه متفاوت هستند؟

هنگامی که در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال یاد می گیرید، ممکن است تعجب کنید که آیا کمپین های بازاریابی دیجیتال همان چیزی هستند یا خیر.

کمپین های دیجیتال و استراتژی های دیجیتال یکسان نیستند.

کمپین های دیجیتال چیزی هستند که برای دستیابی به اهداف استراتژی دیجیتال خود استفاده می کنید.

اگر می خواهید از کمپین های اینترنتی با موفقیت استفاده کنید، باید یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنید.

استراتژی آنلاین شما به شما کمک می کند تا کمپین های وب موفق و استراتژیک بسازید.

یک استراتژی بازاریابی اینترنتی درجه یک به شما کمک می کند تا سرنخ ها و درآمدهای ارزشمندی برای کسب و کار خود کسب کنید.

نحوه ایجاد استراتژی دیجیتال مارکتینگ در 4 مرحله

اکنون که می دانید استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست، می توانید شروع به ایجاد یک استراتژی برای کسب و کار خود کنید.

به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید که چگونه برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال خود را در چهار مرحله توسعه دهید:

 

1. پرسونای خریدار  دوره عادل طالبی ایجاد کنید

اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی آنلاین موفق راه اندازی کنید، باید بدانید که چه کسی را هدف قرار می دهید. اگر ندانید چه کسی محصولات یا خدمات شما را می خواهد، نمی توانید استراتژی موفقی داشته باشید.

بهترین راه برای تعیین اینکه چه کسی در بین مخاطبان هدف شما قرار دارد، ایجاد پرسونای خریدار است .

پرسونای خریدار پرسوناژهایی هستند که نشان دهنده افراد علاقه مند به کسب و کار شما هستند.

اکثر شرکت ها چند نوع از افراد علاقه مند به محصولات یا خدمات خود دارند. ایجاد پرسونا به شما کمک می کند تا هر نوع افرادی را که می خواهند محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند، درک کنید.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی قوی با شخصیت های دقیق و قوی خریدار شروع می شود.

اگر می‌دانید مشتری ایده‌آل شما کیست، می‌توانید آنها را به گونه‌ای هدف قرار دهید که برایشان جذاب باشد.

بنابراین، چگونه یک شخصیت خریدار ایجاد می کنید ؟

دوره های دیجیتال مارکتینگ

شخصیت های خریدار خود را بر اساس داده های فعلی مشتری قرار دهید. درباره مخاطبان خود تحقیق کنید و با آنها مصاحبه کنید تا در مورد آنها بیشتر بدانید. شما می خواهید شخصیت خریدار خود را بر اساس داده های واقعی قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که فرضیات اشتباهی در مورد مخاطبان خود ندارید.

مستندسازی اطلاعات جمعیت شناختی مانند:

  • محل
  • سن
  • درآمد
  • کار

همچنین می‌خواهید اطلاعات شخصی بیشتری بدانید، مانند:

  • اهداف
  • منافع
  • سرگرمی ها
  • چالش ها

از این اطلاعات، می توانید شروع به تشکیل پرسونا برای کسب و کار خود کنید. این شخصیت‌ها به شکل‌دهی استراتژی شما کمک می‌کنند و تعیین می‌کنند از کدام کانال‌ها برای دسترسی به افراد استفاده کنید.

2. اهداف خود را تعیین کنید

دوره ی دیجیتال مارکتینگ

اگر قصد دارید یک برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید، داشتن اهداف ضروری است. شما نمی توانید یک استراتژی بدون دانستن آنچه می خواهید به دست آورید ایجاد کنید. با تعیین اهداف برای کمپین خود، می دانید که می خواهید با بازاریابی آنلاین به چه چیزی برسید.

روی اهداف کوتاه، میان مدت و بلند مدت تمرکز کنید.

اهداف شما باید با اهداف کسب و کار شما هماهنگ باشد. چه برای کسب مقدار مشخصی از تبدیل یا به دست آوردن تعداد مشخصی از سرنخ ها، شما می خواهید اهداف استراتژیکی را تعیین کنید که به شما در دستیابی به اهداف کلی خود کمک کند. وقتی اهدافی را تعیین می کنید، باید موارد زیر را تعیین کنید:

 

  • آنچه می خواهید به آن برسید
  • وقتی میخوای بهش برسی
  • چگونه آن دستاورد را اندازه گیری می کنید
  • دیجیتال مارکتینگ

شما می خواهید اهداف SMART را برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ایجاد کنید. SMART مخفف عبارت زیر است:

  • S pecific : اهداف خود را دقیق به آنچه شما می خواهید برای رسیدن به. شما نمی خواهید اهداف مبهمی مانند "به دست آوردن مشتریان جدید" تعیین کنید، بلکه می خواهید "X مقدار سرنخ به دست آورید."
  • قابل سنجش : وقتی اهدافی را تعیین می کنید، می خواهید اندازه گیری کنید که آیا به آن هدف دست یافته اید یا خیر. هنگامی که هدفی مانند "کسب تعداد X مشتری" ایجاد می کنید، می توانید تعداد مشتریانی را که به دست می آورید اندازه گیری کنید تا ببینید آیا به آن هدف رسیده اید یا خیر.
  • دست یافتنی : بسیاری از شرکت ها باتعیین اهداف غیرواقع بینانه ، اشتباه بازاریابی را مرتکب می شوند. اگر برای کسب و کار شما امکان پذیر نباشد، هدفی برای کسب 200 سرنخ تعیین نمی کنید. در عوض، هدف خود را برای تعیین اهداف رقابتی هدف قرار دهید، اما اهداف غیرممکن را نه.
  • R elevant : اهداف شما باید به آنچه می خواهید با کمپین و کسب و کار خود به دست آورید مرتبط باشد. اگر یک کمپین ایمیلی اجرا نمی کنید، هدفی برای دریافت «تعداد X مشترکین ایمیل» تعیین نمی کنید. اهداف شما باید همیشه با آنچه می خواهید به دست آورید، همسو باشد.
  • به موقع : وقتی اهدافی را تعیین می کنید، بسیار مهم است که یک چارچوب زمانی برای دستیابی به آنها تعیین کنید. شما می خواهید برای رسیدن به اهدافتان مهلتی به خود بدهید. چه هفته‌ها، ماه‌ها یا سال‌ها، مطمئن شوید که اهداف شما یک چارچوب زمانی دارند.
  • دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی

SMART g oals به شما کمک می کند تا اهداف بهتری برای برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال خود ایجاد کنید. وقتی اهدافی را تعیین کنید که بتوانید اندازه گیری کنید و از بین ببرید، نتایج موفق تری را با کمپین خود خواهید دید.

ابزارهای SMART go به شما کمک می کنند تا شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را برای کمپین خود ایجاد کنید.

KPI ها ارقامی هستند که به شما کمک می کنند تا میزان موفقیت کمپین خود را شناسایی و تعیین کنید. می‌خواهید به معیارهایی مانند نرخ پرش یا بازدید از صفحه نگاه کنید، که نشان می‌دهد آیا در کمپین خود موفق هستید یا خیر.

اگر می خواهید بدانید که چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی موثر ایجاد کنید، اهدافی را تعیین کنید.

 

3. استراتژی های بازاریابی آنلاین فعلی خود را حسابرسی کنید

اگر می خواهید فرآیند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشید، باید آن را حسابرسی کنید.

درک نحوه عملکرد کمپین شما ضروری است تا بدانید چگونه می توانید آن را بهبود بخشید.

شما می خواهید به سه نوع رسانه مختلف در سایت خود نگاه کنید: کسب درآمد، مالکیت و پرداخت شده:

 

رسانه به دست آمده عادل طالبي

رسانه کسب شده هر رسانه رایگانی است که برای کسب و کار خود دریافت می کنید.

این تبلیغاتی است که از تلاش های تبلیغاتی و تبلیغاتی شما ناشی می شود.

این رسانه هر مطلب یا محتوایی است که در مورد شرکت شما نوشته شده و شما ایجاد نکرده اید. این رسانه می تواند از نقدها گرفته تا جوایز و مقالاتی در مورد کسب و کار شما باشد.

به عنوان مثال، اگر در Glassdoor به دلیل داشتن یک محل کار برتر، جایزه ای دریافت کنید، این یک رسانه کسب شده است. شما نمی توانید برای آن مکان هزینه کنید. در عوض، شما آن را دریافت می کنید.

هر زمان که شخصی درباره کسب و کار شما ستایش می‌نویسد، و شما برای گفتن آن پولی به او ندادید، رسانه‌ای است.

می‌خواهید رسانه‌های به‌دست‌آمده فعلی خود را بازرسی کنید تا ببینید چه تعداد نقد، جوایز و مقاله برای کسب‌وکارتان دارید.

با بررسی این قسمت، می‌توانید ببینید چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا درآمد بیشتری کسب کنید.

رسانه متعلق به عادل طالبی

رسانه متعلق به هر رسانه ای است که شرکت شما مالک آن است. این رسانه ای است که نام شما به آن ضمیمه شده است یا هر رسانه ای که ایجاد کرده اید. این رسانه شامل وبلاگ ها، نمایه های رسانه های اجتماعی، وب سایت شما و هر تصویری است که تولید می کنید.

با رسانه های متعلق به شما، می خواهید استراتژی های فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید آیا آنها برای کسب و کار شما کار می کنند یا خیر.

مثلاً آیا مردم در پروفایل های رسانه های اجتماعی شما درگیر هستند ، وبلاگ های شما را می خوانند یا مدت طولانی را در سایت شما سپری می کنند؟

بسیار مهم است که رسانه های متعلق به خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چگونه نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. می توانید ببینید که آیا برای افزایش تعامل در سایت خود نیاز به بهبود در رسانه های متعلق به خود دارید یا خیر.

رسانه پولی

عادل طالبی بازاریابی دیجیتال

رسانه پولی، همانطور که از نام آن پیداست، هر رسانه ای است که برای تبلیغ کسب و کار خود هزینه پرداخت می کنید.

رسانه پولی شما بیشتر شامل تبلیغات پولی، مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یا تبلیغات رسانه های اجتماعی است . وقتی تبلیغات PPC یا تبلیغات رسانه های اجتماعی را اجرا می کنید، برای ظاهر شدن در مقابل سرنخ هایی که فکر می کنید به کسب و کار شما علاقه مند هستند، پول پرداخت می کنید.

اگر رسانه‌های پولی بخشی از استراتژی بازاریابی شما هستند، باید این تاکتیک‌ها را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چگونه برای کسب‌وکار شما نتیجه می‌دهند. این یک راه عالی برای دانستن اینکه آیا تلاش‌های رسانه‌ای پولی شما در حال حاضر کار می‌کند یا خیر است.

ضروری است که تلاش‌های بازاریابی فعلی خود را بررسی کنید تا بدانید چه چیزی برای کسب و کار شما نتایج را به همراه دارد.

شما می خواهید یاد بگیرید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد. بررسی تلاش های مداوم شما به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی دیجیتال جدید خود را برای موفقیت تنظیم کنید.

فرض کنید سعی می کنید برای مثال در یک سه ماهه تبدیل ها را 20 درصد افزایش دهید.

با نگاهی به تلاش های بازاریابی آنلاین خود، ممکن است متوجه شوید که تبلیغات PPC موثرترین هستند. برای کمک به رسیدن به هدف خود، ممکن است بودجه بیشتری را در تبلیغات PPC سرمایه گذاری کنید.

ممیزی همچنین به شما کمک می کند که شکاف های موجود در کمپین خود را پیدا کنید.

ممکن است متوجه شوید که مکان‌هایی برای یک محتوای جدید وجود دارد، یک عنصر طراحی که تجربه کاربر یا بهینه‌سازی را افزایش می‌دهد و می‌تواند رتبه شما را در نتایج جستجو در Google بهبود بخشد.

یک ممیزی عمیق به شما امکان می‌دهد ببینید کدام تلاش‌های بازاریابی دیجیتال بهتر عمل می‌کنند.

شما درک بهتری از نحوه عملکرد کمپین های خود در حال حاضر و نحوه بهبود آنها در آینده خواهید داشت.

عادل طالبی دیجیتال مارکتینگ

4. بودجه خود را تعیین کنید

هنگام تنظیم یک استراتژی بازاریابی دیجیتال، ضروری است که بدانید چقدر می توانید هزینه کنید و چه منابعی برای کمپین خود دارید. شما نمی خواهید برای یک استراتژی بازاریابی آنلاین برنامه ریزی کنید که فراتر از توان شماست.ابتدا، باید بودجه ای برای تلاش های بازاریابی خود تعیین کنید .

اگر برای هر کمپین بودجه ای ایجاد کنید بسیار موثر است. این تقسیم بندی تضمین می کند که هر روش دارای بودجه مشخصی است و شما می دانید که چقدر می توانید برای هر یک هزینه کنید.

اگر فقط یک بودجه برای تمام تلاش های بازاریابی خود دارید، ممکن است در نهایت روی یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری بیش از حد انجام دهید.

جدا از بودجه، شما همچنین می خواهید منابع خود را ایجاد کنید. مردم یکی از ضروری ترین منابع شما هستند.

شما باید تعیین کنید که چند نفر باید روی کمپین های بازاریابی آنلاین خود کار کنند.

منبع دیگر ابزارها هستند.

اگر ابزارهای بازاریابی مانند گوگل آنالیتیکس دارید که به شما کمک می کند کمپین خود را اجرا یا تجزیه و تحلیل کنید، باید آن ها را در بودجه و امکانات خود در نظر بگیرید.

بودجه و منابع خود را مشخص کنید تا بدانید قبل از راه اندازی استراتژی خود چه چیزی دارید.

 کلاس های دیجیتال مارکتینگ

برای مشاوره بیشتر در زمینه بازاریابی دیجیتال، برای ایمیلی که بیش از آن است ثبت نام کنید 190000سایر بازاریابان اعتماد دارندهفتگی درآمد.

امروز ثبت نام کنید!

همین امروز برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال خود را بسازید

استراتژی بازاریابی وب بخش مهمی برای کمک به رشد کسب و کار شما است. هنگامی که یک برنامه عملیاتی بازاریابی دیجیتال دارید، کسب و کار خود را روی دستیابی به اهداف خود متمرکز خواهید کرد.

در WebFX، آژانس استراتژی دیجیتال ما بیش از 20 سال تجربه در ایجاد استراتژی های بازاریابی اینترنتی دارد که برای مشتریان ما کار می کند. تیم ما متشکل از بیش از 200 کارشناس به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی آنلاین را پیاده سازی کنید که نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد و به رشد شما کمک می کند.

اگر می‌خواهید درباره ایجاد یک برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال سفارشی بیشتر بدانید، به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا با شماره 888-256-9448 تماس بگیرید تا ببینید تیم کارشناسان ما چگونه می‌توانند به شما در توسعه، راه‌اندازی و مدیریت استراتژی بازاریابی آنلاین خود کمک کنند .

فهرست مطالب

سئوی وب سایت شما چگونه است؟

از ابزار رایگان ما برای محاسبه امتیاز خود در کمتر از 60 ثانیه استفاده کنید.

Top of Form

 

کار با WebFX بر روی نیازهای سئوی ما بسیار لذت بخش بوده است و من مشتاقانه منتظر همکاری با آنها در پروژه های آینده هستم.

مدیر عملیات

خدمات مهر زنی فلز

  • WebFX هر کاری را که می‌گفتند انجام داد و به موقع انجام داد! کل فرآیند بسیار آسان بود!

مالک

تامین کننده درب گاراژ آریزونا

  • کل کارکنان WebFX فوق العاده بوده اند. آنها در پاسخ های خود سریع و فوق العاده مفید هستند.

کارشناس بازاریابی بازاریابی

شرکت کابل در پا

  • WebFX برای کار با آن بسیار عالی بوده است در مورد الگوریتم های همیشه در حال تغییر که سئو را تشکیل می دهند بسیار آگاه است!

مدیر بازاریابی

ارائه دهنده سیستم هشدار در MA

  • کار با WebFX بر روی نیازهای سئوی ما بسیار لذت بخش بوده است و من مشتاقانه منتظر همکاری با آنها در پروژه های آینده هستم.

مدیر عملیات

خدمات مهر زنی فلز

  • WebFX هر کاری را که می‌گفتند انجام داد و به موقع انجام داد! کل فرآیند بسیار آسان بود!

 





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: